G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Maafkan diri ini
posted at: Monday 6 October 2014 | 7:53 am | 0 Love! | Your Opinion?


Dalam kehidupan kita sebagai manusia ada beberapa batas yang perlu kita ketahui. Tetapi aku sebagai salah satu manusia itu lupa akan batas yang telah dicipta oleh manusia. Aku lupa akan jurang jurang itu. Manusia berhak untuk hidup bebas. Tetapi disebabkan beberapa faktor yang menyebabkan kita rapuh dan lupa akan jurang itu. Aku sebahagian daripada manusia rapuh itu yang telah lupa akan jurang itu. Maafkan diriku ini. Tidak seharusnya aku marah akan perbuatan kamu yang suka berkawan itu , kerana itu hak kamu sebagai manusia. Dan aku sebagai manusia lain ingin menghalang. Aku lupa akan siapa diriku ini. Maaf kan diri ini. Kerana lupa akan batas itu dan kerana lupa akan siapa aku untuk menghalang kamu berkawan. Dan sekali lagi maaf ku pohon kerana telah memecah masuk privacy kamu. Bukak phone check semua benda. Maafkan diri ini. Ku mohon agar dimaafkan akan salah ini yang paling besar sekali. Ampun kan diri ini yang tidak sempurna. Maafkann. Aku menjadI bukan aku bila terlalu sayang akan diri kamu. Menjadi terlalu mengada ngada bila mengamuk pasal perkara perkara lepas . Dan paling hina sekali ialah aku menjadi marah pabila kamu mahu berkawan. Maafkan diri ini.   -Muhammad Hafiz-


The Past
Home