G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Borak
posted at: Tuesday 13 May 2014 | 12:51 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Kebiasaannya orang tak kene ni senang lah cakap. Cuba letak diri sendiri dekat tempat orang lain. Kene ingat. Manusia ni berhati. Cakap tu fikir.  Jangan sembur je tau. Belum nak tergolek boleh ah borak. Willy kapal layar belagak apa ? Usus belum nak terkeluar sembang kencang. Hanjing. Riak takbur kau jangan nak menunjuk sangat. Esok lusa makan pakai straw je. Cakap siang pandang pandang lah. Mulut busuk banyak cakap. Mengganggu betul.


The Past
Home