G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Syurga dunia
posted at: Thursday 16 January 2014 | 3:35 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Ketika aku menulis ini. Aku sedang menggengam erat kotak merah bergambar helang emas. Sambil memikirkan apa yang sedang terjadi aku lemas dengan asap yang dikeluarkan oleh kawan kawan. Puntung kuning yang mengandungi beribu toksik. Aku bakar. Tidak memikirkan apa yang sedang berlaku. Aku khayal dalam dunia sendiri. Gelak tawa kawan kini perlahan lahan hilang. Aku kini didunia sendiri. Seperti orang yang tak tahu apa apa. Aku duduk ditengah tengah bilik empat segi ini. Khayal seorang diri. Sedutan demi sedutan. Fuhhh. Sudah lama aku tak begini. Dunia. Syurga dunia.


The Past
Home