G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Redha.
posted at: Wednesday 29 January 2014 | 7:35 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Apa yang ku pinta setiap hari ialah supaya beri apa yamg terbaik dalam hidup ini. Jika ini yang terbaik. Aku redha dengan ketentuannya. Hak itu bukan terletak pada diri orang lain. Tapi terletak pada diri kita sendiri. Jadi hak itu terletak pada awak untuk menentukan jalan hidup sendiri. Walau apa pun yang terjadi. Kita masih kawan. Kini aku hanya bergantung pada masa. Masa yang menentukan segalanya. Moga moga semua berjalan lancar. Elakkan buat keputasan ketika emosi. Aku ibarat tongkat yang membantu kau berjalan tegak. Jika kamu punya keyakinan yang cukup untuk berjalan sendiri. Buanglah aku di tepi. Aku redha.


The Past
Home