G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Ayah
posted at: Monday 27 January 2014 | 8:02 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Ayah memberi mesej yang padu pada diri ini disaat aku baru bangun dari tidur. Air mata seperti mahu tidak mahu keluar kerana ego yang membukit dalam diri ini. Aku anak sulung yang pertama belajar jauh. Kulim, kedah. Di situ aku berada kini. Telok mas, melaka. Keluarga aku di situ. Jarak yang beratus kilometer memisahkan kami. Apabila sedih dan kemudiannya dengar lagu sedih itu sama rasanya seperti mengguris luka yang belum sembuh menggunakan sebilah pisau. Kesedihan itu bertambah teruk pabila tiada siapa yang mendengar tangisan kesedihan hati ini. Helaian helaian perit ini akan ku simpan satu persatu sehingga menjadi buku. Pabila lengkap menjadi buku, ku buang jauh ke dasar laut supaya tiada siapa yang tahu. Derita aku ini. Biar aku saja yang tahu.


The Past
Home