G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Suara hati saya
posted at: Wednesday 11 December 2013 | 2:48 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Harini hari rabu,
Banyak assignments yang aku tak tahu,
Kelas kelas kelas kelas,
Hari hari  pergi kelas,
Kuiz test dan assessment,
Semua ini memerlukan commitment,
Tertinggal satu tak faham semua,
Itu perkara biasa untuk student macam saya,
Wahai pensyarah yang berbudi perketi,
Kami semua perlukan cuti,
Satu minggu tujuh hari,
We need rest setiap hari,
Jangan pressure kami macam ini,
Kami sudah tidak tahan lagi,
Wahai lecturer yang baik hati,
Tolong pertimbangkan kemahuan kami. :D


Labels: , ,


The Past
Home