G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Ikhlas dari hati.
posted at: Monday 16 December 2013 | 2:36 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Berkecai sepai hancur berderai
Serpihan kaca keluar berjurai
Aku cuba tahan
Tetapi
Aku tak kuat
Aku tak larat
Ya ALLAH kenapa ujian ku seberat ini
Bagi aku semangat untuk teruskan kehidupan ini
Berikan aku pertolongan
Berikan aku perlindungan
Jauhi aku daripada perbuatan bodoh

Aku bukan lagi yang biasa
Benda ni terlalu menyeksa
Walaupun sudah terbiasa
Tapi kali ini bukan yang biasa
Aku ditinggalkan begitu saja

Sendiri
Aku kini sendiri
Berlawan dengan diri sendiri
Aku cuba perkuatkan diri
Menempuh semua ini
Bukanlah mudah

Bantu aku
Bukan perli aku
Kau kata kau kawan
Mana kau disaat aku memerlukan?
Oh ya, masihkah aku layak
Layak menerima kawan

Siapa aku ?
Pendusta yang penuh penipuan
Selama ini
Dimata kau aku ialah pendusta
Sayang aku
Kasih aku
Rindu aku
Perasaan aku
Semuanya dusta
Semuanya penipuan

Hafiz,
Kau dilahirkan seorang diri
Kau perlu kuatkan diri sendiri
Jalani kehidupan bersama diri sendiri
Hari ini kau seperti mayat hidup yang sedang berdiri
Kau bukan macam ini

Wahai hati
Bersabarlah kau
Maafkan aku
Menghancurkan kamu
Ku mohon padamu
Relakan pemergian si pencuri hati

Wahai si pencuri hati
Suatu hari nanti
Kau akan temui
Kebahgiaan.
Walaupun
Aku tiada disisi
Suatu hari nanti..


The Past
Home