G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Jika
posted at: Saturday 28 December 2013 | 2:02 am | 0 Love! | Your Opinion?


Sahabat
Suatu hari nanti pasti salah sorang daripada kita akan pergi. Pada masa itu, aku berjanji tidak akan putus doaku untukmu. Tetapi jika aku pergi dahulu. Berjanjilah. Kau tidak akan putus doakan aku. Jangan kau tangisi pemergianku. Ziarah aku jika perlu. Doakan aku jika rindu. Balut aku dengan rapi. Mandikan aku dengan bersih. Aibku jangan kau buka. Maafkan aku. Jika aku pergi dahulu.  Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat aku. Terima kasih


The Past
Home