G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Sahabat.
posted at: Tuesday 3 December 2013 | 8:52 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Aku jauh...
Jauh aku bukan satu dua meter,
Datang merantau duduk merempat;
Bersama hujan yang sangat lebat,
Aku duduk seorang diri,
Sendiri aku disini,
Seperti orang mahu mati,

Makan aku minum aku,
Semua tidak menentu.
Susah aku, seksa aku,
Aku saja yang tahu,

Sahabat..
Semoga kau sihat sejahtera,
Aku pergi buat sementara,
Meninggalkan melaka demi keluarga,
Walaupun aku terseksa,
Asalkan keluargaku bahagia,
Demi keluarga,
Aku sanggup walaupun menderita,

Wahai sahabat yang di melaka,
Semoga kau baik baik saja,
Doa aku untuk semua,
Semoga kamu kekal bahagia,
Terima kasih untuk selama ini,
Kerana sentiasa berada disisi ku ini.


The Past
Home