G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Jangan jatuh
posted at: Tuesday 3 December 2013 | 1:20 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Sekali lagi kau biarkan aku pergi,
Sekali lagi kau biarkan aku mati,
Sekali lagi kau biarkan aku tanpa perasaan,
apa kau fikir aku ini haiwan?
Tak pernahkah kau tahu betapa aku rindu
tak kah kau peduli apa yang aku tahu
sampai hati kau pergi
sampai hati kau biarkan aku mati
perasaan yang terlalu menakutkan
perasaan yang terlalu menyeramkan
aku ditinggal di tepi jalan
aku ditinggal tanpa rakan dan taulan
celakanya perasaan ini
ku fikirkan aku takkan peduli kau pergi
kau memang lelaki yang harus mati
sampai hati kau biarkan aku berdiri bersendiri
ini bukan biasa
ini cinta yang ada lainnya
tapi kau tidak pernah merasa
apa yang ku rasa
kau panggil aku gila
bila kau bilang kau hendak pergi
sampai hati engkau biar ku mati
berapa kali kau laku begini
berapa kali
berapa kali
dan di sini diamnya aku tak peduli
bila engkau mengambil pisau yang menjadi duri di dalam hati ini
biarkan engkau begitu membuat aku sebegitu
bagaimana hendak aku ceritakan pada semua insan
bila benda yang terjadi pada aku ini sudah biasa
sudah biasa diperhatikan
tapi kita tetap masih mahu menjadi manusia yang bodoh itu
menanti dan menanti yang bangang itu
mengapa kita biarkan hati ini terpekik dan tersakiti
pesan pada diriku
jangan jatuh!
jangan jatuh!
Jangan jatuh!
[Nukilan Fynn Jamal]


The Past
Home