G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Rawak
posted at: Tuesday 31 December 2013 | 7:08 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Hari ini aku merenung sendiri. Apakah guna aku jadi begini jika tiada siapa yang mengetahui. Apakah guna aku berpura suka sedangkan aku tidak suka. Berada dirumah ini bukanlah mudah. Pelbagai kerenah yang perlu dihadapi. Aku sudah penat untuk berlakon dipentas ini. Izinkan aku mengundur diri. Biarkan aku menyendiri.  Aku boleh hidup sendiri. Percayalah kawan. Hari demi hari kau semakin jauh dari sisi. Dulu kau kata kawan. Tapi disaat telur dihujung tanduk. Disaat nyawa dihujung hujung. Disaat aku memerlukan seorang sahabat.  Kau biarkan aku. Bagi kau. Apakah maksud sahabat ? Atau mungkin kau tidak pernah tahu erti sahabat ? Tidak mengapa. Aku boleh pergi. Jangan cari aku. Dan jangan kau sekali pernah cari aku.


The Past
Home