G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Random.
posted at: Monday, 18 November 2013 | 11:54 pm | 1 Love! | Your Opinion?


Hidup
Bukan selamanya. Tapi sementara. Sementara hidup, apa kau buat? Cari keseronokan ? Aku nak seronok jugak. Tapi tak lah sampai ke arah taksub.

Dosa.
Kau tahu apa tu? Kau tahu. Tapi kenapa ? Mungkin sebab tak nampak. Aku tak nampak jugak. Tapi aku sador. Kita ada agama. Kita ada keluarga.

Malaikat
Mungkin aku tak sebaik malaikat. Ada lopong jugak amalan aku. Tapi aku tahu batas aku. Aku manusia biasa jugak. Yang ada akal macam kau. Tapi bezanya. Aku tahu gunakan kelebiham akal.

Persamaan
Kita sama agama. Sama bangsa. Sama umur.
Sama jantina. Sama student. Sama sama buat jahat. Sama kene hamun. Tapi tu semua dulu. Sekarang? Kau sampah. Aku ? Orang lalu lalang yang kadang kadang buang sampah jugak. Kadang kadang.

Kawan ?
Aku ke ? Sorry. Aku bukan kawan kau. Kau sampah. Aku geli.  Sampah duduknya kat dalam Tong Sampah

Satu hari nanti, aku harap kau berubah. Sampah kalau recycle kita boleh guna balik. Semoga berjaya.


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kawan ?
kenapa perlu buang kawan ?
kawan yang baru hadir tak semesti dia dapat ikut kitaran hidup anda. Jadi anda tidak perlu menghukum kawan dengan membuang dia cam sampah. Fikir-fikirkanlah kawan .

17 December 2013 at 23:21  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home