G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Setahun Sudah
posted at: Sunday, 16 June 2013 | 12:56 am | 0 Love! | Your Opinion?


"Tenang, Maus... Dia dah takde" 

Rasa macam baru semalam Naim call aku.... Naim call, cakap pasal pemergian Arwah Maus. Pejam celik, dah nak genap setahun dia tak ada. Masa pulak cepat nau. Satu lagi tahun tanpa dia. Sedih sebenarnya. Tapi apa boleh buat. Sedekahkan Al- Fatihah jelah mampu. Maus. . . Kalau kau ada, boleh kau tengok Raes punya motor baru. Kalau kau ada ini hari, takde lah aku Naim dengan pit keluar tiga orang je harini. Lepak pun takde lah kurang orang. Kalau tak dulu, kau datang umah aku mesti berhentam dengan Naim. Lepak takraw petang petang. Kau dengan seluwau jeans kau. Dulu kau selalu suruh aku bawak motor kau. Hahah. Masa tu aku tak reti bawak lagi. Bodoh lagi. Kan bagus kalau kau ada lagi sekarang. Setahun dah kau takde kan. Macam macam benda dah jadi. Pergi Sagil dah jadi Aktiviti Tahunan dah weh sekarang. Sebab dulu kau kan selalu nak pergi Sagil. Nak bawakkan Raes. Baru baru ni aku ada datang melawat kau. Masa tu aku terfikir, kalau satu hari nanti aku takde. Ada tak yang datang melawat aku? Apa rasa kat bawah tu ? Kubur aku dekat mana ? Aku mati sebab apa ? Macam macam benda aku terfikir. Macam satu data tetiba masuk dalam kepala ni. Tetiba sedihhh. Sunyikan kat bawah tu ? Takut. Seram.. .  Maus, semoga kau tergolong dalam kalangan orang yang beriman. Amin ~





The Past
Home