G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Pedas
posted at: Wednesday, 5 June 2013 | 12:11 am | 2 Love! | Your Opinion?


Kalau dulu dulu. Pergi mana mana mesti orang tanya. Kau ni anak siapa? Duduk mana? Hendak ke mana? Orang akan tanya tanya tanya. Keranaaa! Dieorang tak tahu. Bila nak tahu kene lah tanya. Tak tanya tak tahu. Tapi zaman sekarang? Dahhhh lainnnnn. Berubah hundred and ten percent! Kenapa? Jawapan. Sebab kehidupan manusia yang suka menjaga tepi kain orang yang melampau lampau. Bila kemana mana. Takyah perkenalkan diri. "Ohhhh dia ni anak si bla bla bla. Yang bapak dia bla bla bla. Kerja dekat bla bla bla" Orang siap dah kenall. Bukan kita je dia kenal. Sampai ke bapak pun kenal. Ayah kerja apa pun dia tahu. Semua lah dia tahu. Seluar dalam warna apa pun dia tahu lah. Jaga tepi kain orang terlampauuu. Macam ni lah jadi. Bangsat punya bangsa. Anak sendiri jaga lah. Jangan jaga pasal lain. Keluarga sendiri terkontang kanting nak sebok pasal orang kan. Sebok sebok mengata buruk pasal anak orang itu ini. Anak sendiri yang macam lembu. Haihhh lah manusia. Kenapa perlu macam ni? Jangan jadi macam kambing yang mengajar anak mandi sedangkan diri sendiri bau tengikkkk. Yucks! This is not about me or anyone. This is just an entry. Orang melayu dulu dulu pernah cakap. Siapa makan cili terasa pedasnya. Haa ni air. Minum lerr. Pedass kan ?  End.

2 Comments:

Anonymous Syafiq said...

hewhew..
chill bro..
adat melayu mmg cam gini.. hikhik

5 June 2013 at 00:26  
Blogger nabila khalib said...

hye nang :)

6 June 2013 at 12:48  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home