G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

To budak utara (PANAS)
posted at: Wednesday, 15 May 2013 | 11:10 am | 2 Love! | Your Opinion?


Hmm, Kalau tebu dah cakap pasal "budak panas tu" Aku ada benda jugak nak cakap. Tahu ler kau berkerjaya,tapi tak payah ler berlagak dah kaya nak mampus. Siap menganjing cakap "pulak duduk bawah ketiak mak je" Woi lahanat, kau dulu pun duduk bawah ketiak mak. Kau dulu masa kecik pun menetek tetek mak kau lah hanjing. Cakap macam mak bapak ni tak penting je kau. Pastu Orang tetanya  kau pulak nak tetegang hanjing? Kau ingat aku baye baye adik kau ea ? Wahai musibat alam yang belagak nak mampus dengan duit yang konon kau carik sendiri tu. Kau nak beli air kickapoo untuk kawan kawan pun susah, nak berlagak. Rokok pun mintak orang. Datang lepak pun sebab wifi je babi! Orang kalau nak pukul kan kau, sekejap je langsai lah anak anjing. Aishhh, tak kenang budi punya orang. Kau tahu monyet ? Monyet kalau orang bagi bunga kan, habis di tokaknya di hancur di pijak nya. Kenapa ? Sebab monyet takde akal macam kau. Try datang pangkin dengan ayat "PANAS" kau weh. Aku nak tengok.. . .

Ini ada santapan mata untuk awak, Tarian panas ~




2 Comments:

Blogger Maii Adinda said...

ui garang nya dia hehe

15 May 2013 at 11:45  
Blogger Hafiz said...

Sebab marah

15 May 2013 at 20:14  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home