G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Musnah!
posted at: Sunday, 17 March 2013 | 2:52 am | 0 Love! | Your Opinion?


Hidup aku musnah. Harini bukan sekadar musnah, tapi dah tahap hancur berderai. Kini tidak lagi seperti dulu. Makan tak lalu. Minum tak hilang hausnya. Mandi bau lembu jugak. Dah takde makna hidup macam ni. Sama macam zomba dalam cerita resident evil. Tapi dieorang zomba orang putih. Muka ganas gila bapak. Zomba malaysia muka suci. Senyum dan tawa tidak lafi kedengaran. Apa guna hidup kalau tak ceria. Ohh kenapa jadi begini. Di sebabkan city kalah dengan everton. Nafsu hidup tu dah habis. Kong teghui baq hang! Haha. Sebenaqnya nak cakap city kalah je. Saja intro meletup letup. Esok kene sembunyi dari fan ManU. End here.


The Past
Home