G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Kedai kereta
posted at: Thursday, 7 March 2013 | 4:52 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Matahari mulai terik. Ketiak pun sudah semakin di basahi embun. Tak selesa betul keadaan yang macam ni. Aishh. Sejak tiga menjak ni panas melampau lampau. Berbekal kan air milo ais , aku sabar tunggu kereta orang tua ni siap. Bateri phone ni tinggal 27 % lagi. Macam mana nak survive? Hei blog. Bengkel ni dah la panas. Pekerja semua muka tanak bengis pulakk an. Kami nak bagi anda anda duit pun muka macam ulat sampah. Tahukah anda kami pelanggan yang beri anda keuntungan? Orang melayu memang macam ni. Nak untung juta juta servis lembab macam unta gurun. Perangai macam kuda laut. Muka macam harimau pantai. Mana nak majuuuu! Pergi mampus sama kau lah manusia. Aku tahu siap je kereta tu. Hmm. Sementara menunggu kereta siap. Aku call mak. And said "mom i miss you and melaca" Boleh pulak mak bantaikan gelakk. Berdarah darah gelakk. Fuhh. Nyesal cakap -.- orang rindu kan dia. Dia gelakk.  end.


The Past
Home