G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Hidup.
posted at: Wednesday, 13 March 2013 | 1:10 am | 0 Love! | Your Opinion?


Hidup... Semakin hari semakin susah. Dengan kawan kawan satu hal. Rumah satu hal. Esaiment satu hal. Kalau darab semua. Dah jadi macam macam hal weh. Rumah yang selalu bersepah. Duduk sembilan orang tapi yang kemas nya sorang. Kawan yang censial. Orang bagi bunga dibalingnya kita taik. Esaiment yang menimbun. Dengan suasana yang censial ni macam mana nak belajau? Test dan quiz bergabung memusnahkan hidup aku. Hari demi hari. Aku semakin muak dan menyampah nak hidup di bumi kedah ni. Bila rasa nak mengadu je, rasa macam terbatas. Nanti cakap aku mengada ngada lah itu lah ini. Aduhh. Stress. Stress dengan masalah. Stress dengan hidup. Stress dengam segalanya. Nak balik melaka. Tapi minggu ni pack gila bapak. Macam yang aku kata. Test quiz bergabung. Lepastu kene pergi perlis untuk case study. Ke sepang lagi. Arghhhhhh. Kadang kadang nangis tu boleh rilek kan kita. Tapi bapak ah. Aku lelaki ah. Nak bagitahu ayah dan ibu di kampung halaman. Dieorang pulak bzy dengan kerja. Nak mengadu kat kawan kawan. Hmmm. Raes dh nak final. Boyot semak dengan akaun. Naim esaiment menimbun. Pak ara pun sama. Bukan hidup yang macam ni aku nak. Bukan bukan bukannnn! Imiss my home. Imiss my mom. Imiss my dad. Imiss my melaka friend. Ihate kedah much much! Haha. Betul cakap mak. "tak semua orang baik tu baik" fuhh. Be strong hafiz. Be strongg..


The Past
Home