G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Busuk sampah. YUCKS!
posted at: Monday 25 March 2013 | 4:39 am | 0 Love! | Your Opinion?


Ayah selalu cakap "kalau kita buat baik kat orang, nanti orang akan buat baik dengan kita" tak salah kita tolong orang. Nak menolong tu tak kira masa. Macam sekarang nih. Pukul 4.29 pagi. Boleh je nak tolong. Tapi ayah jugak ada cakap nih " hidup jangan susah kan orang, kalau kita tak boleh berjalan kita merangkak, kalau susah nak merangkak kita mengesot" apa yang aku paham pasal benda ni. Selagi kita boleh buat sendiri, kita buat sendiri even benda tu susah macam nak sambut kelahiran anak lembu sekali pun kita kene cuba hadap. Jangan susah kan orang walau sesusah mana pun kita. Melainkan kalau memang dah buntu gila babi. Kalau dah sampai jalan mati. Baru kita mintak tolong ayah. Hai kawan, aku tak mintak balasan. Tapi fikir lah. Takan aku bagi bunga kau nak campakkan taik kat kepala aku. Hargai sikit jasa kawan kawan. Jangan esok orang lain yasinkan kau kat kubur, aku kencingkan je atas kubur kau. Memang islam ajar kita bersabar. Dan memang islam tak ajar kita balas dendam. Tapi kalau dah sampai tahap melampau kau level lapan puluh sembilan tujuh enam lima empat tiga dua satu punya tinggi. Kau setaraf dengan sampah. Busuk kau. Tak guna kau. Kehinaan kau. Sama level dengan sampah. Kaya mana kau. Hebat mana kau. Pandai mana kau. Kalau adab tak reti jaga. Tak guna. Aku boleh konfius bau busuk sampah dengan busuk hati kau. Kalau macam ni perangai kau. Aku anggap jr mak bapak kau FAILED didik kau. Yes. Aku pun hina. Tapi tak sehina kau yang setaraf dengan sampah. Orang macam kau patut kawan dengan ULAT SAMPAH je. Sebab manusia biasa macam aku allergic bau busuk hati kau. I tak tahan you. End.


The Past
Home