G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

If one day.. .
posted at: Sunday 24 February 2013 | 11:12 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum. Hai :) Me iz here. Hafiz. How are you? Sehat?  Me iz sick. Huu. Asyik makan ubat je sejak dua menjak ni. Ajal maut di tangan tuhan kan? Hmm. Nak cakap pasal mati ni. Takut sangat. Kenapa? Amalan tak cukup oiii. Aku ni bukan baik sangat. Haihh. Mengeluh je kerja. Hei, i just wanna tell you something. If one day. I die. Please can you check my phone? Open memo. Also, i've record something on my voice recorder. Semua dah ada. Bukan nak cakap ready untuk mati. Cuma rasa macam hidup dah tak lama. Bukan nak perhatian pun. Kalau aku nak perhatian dah lama aku post blog ni kat dunia. Just in case, if anyone read this. Please check my phone. Dont throw it. Keep it. Thanks :)


The Past
Home