G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Daily Update #7
posted at: Monday 3 December 2012 | 12:25 am | 2 Love! | Your Opinion?


Such a boring days. Such a tensi dayz. Sigh. Almost Give up on evrything. I thought i dont have anyone. But im totally wrong. Friend. They're always with me. Mom and Dad, sibling. Always with me. Berserah pada takdir. Aku dah buat yang paling baik. Aku redha dengan apa yang terjadi. Semua dah tertulis. Hidup ibarat pentas lakonan. Permulaan dan pengakhiran sudah di tentukan. Kita sebagai manusia hanya memainkan watak masing masing. Ada yang jahat. Ada yang Baik. Ada yang Zalim. Ada yang kejam. Ada yang kedekut. Ada yang pergi KLIA pakai but bola. Ada bawak Ex5. Ada bawak kapcai. Ada minyak hitam. Ada jugak tuan Hitam. Ku akui, Aku hanya insan biasa yang bergelar Hafiz. Hidup berlandaskan Pegangan Agama. Ber Bin kan Mohd Tuah. Im proud to be in Mohd Tuah Family. Didikan agam aku cukup. Aku jugak Bangga ber IBU kan Yang Chik Bte Yon. Aku bersyukur mempunyai kedua ibu bapa yang sempurna. Keluarga yang bahagia. Mom and Dad Thanks. LoveYou *Hugs*

2 Comments:

Blogger Syuhada Nasya said...

itu lah kehidupan ~

3 December 2012 at 01:51  
Blogger Hafiz said...

kan, kehidupan yang susahh

4 December 2012 at 01:40  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home