G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Daily Update #3
posted at: Wednesday 28 November 2012 | 1:45 am | 0 Love! | Your Opinion?


As usual today bangun pagi gosok gigi dengan ? COLGATE TOTAL LAH ! Kodomo lion untuk stock stock orang belum mumayiz je weh. Today my mum masak . . Hm. Apa tah lauk mak masak tadi, tapi sedap weh ! Tiga puluh kali tambah pun belum tentu cukup la. Mak masak memang sedap *hugs* Harini takda apa yang istimewa.. . Kejap, ada je yang istimewa. Aku jumpa ZIKRI SI PENDAKAP. Lama gila tak jumpa kot. He is 23 years old this year. Bila tah orang tua ni nak kahwin. Khamis ni nak keluar lelepak main Roller. Ergh ! Roller satu satunya permainan yang aku paling power tak reti main. Weh, there is something i wanna say. Aku kan, Tak berapa suka sangat  hmm. Tak berapa suka sangat kalau. . Kalau makan nasik takde air sejuk ! haha. Nampak macam lawak ? Tapi kalau lepas makan air sejuk takde aku rasa macam nak jadi HULK THE SUPER POWER. 
END-

The Past
Home