G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Ya hallow Ya hallow
posted at: Sunday 26 August 2012 | 2:37 am | 0 Love! | Your Opinion?


Cuti seminggu ni memang paling best sekali. Kenapa best sekali ? Sebab, dia kalau dah dua kali jadi tak best. What i wanna write today ? Kawan. Ada banyak jenis kawan. Jenis kawan yang bagus ialah kawan susah senang bersama kemana sahaja dan dimana sahaja bersama. Tandas ? Toilet ? Semua ada la. sebut je mana. Kawan kita akan always bersama. Haa ! ini la jenis kawan yang baik. Ini yang baik. Yang tak baik nye pulak ialah jenis kawan yang makan kawan, Haisshh ! Yang ini bahaya beb. Kita kene report pasal ni. Sebab kawan makan kawan dah macam karnivor punya spesis dah. To be honest kalau aku balik melaka, Secara automatik aku akan lupe terus orang KEDAH. If i have a girlfriend i will ignored her when i get back home. Itu kalau. Masalahnya takda, so bersyukur la sebab aku tak meyakiti hati sesiapa. Naim pernah tanya apa yang best kat KEDAH ? and aku jawab kat sana tak best sangat. Then naim cakap KAT SANA TAK BEST SEBAB KAWAN KAWAN KAU TAKDE NANG. Seperti biasa naim selalu bagi jawapan yang bernas.

Hoi kawan kawan ! Aku nak balik Kedah da esok :) Terima Kasih sebab buat cuti aku tak bosan. Kedah tu tempat yang takde life *bak kata sara* Memang aku nak balik tempat takde life ni. Esok malam aku balik tempat takde life ni. Hantar ler aku balik wehh. Guwauuuuu. haha.



Raes 

Apa dia pandang tu weh ? Pandang camera ler, sebab aku snap pic dia. Haa, ni makhluk tuhan paling rajin carik duit. Orang semua balik kampung beraya, dia beria nak kerja. Orang paling awal balik KL. Dia ni lepak kejap je kat melaka. Raes , raes, hatikau keras ba. Kau tup ba di sana. Aku tumbuk kauu ba. haha.

-
Nama dia ni -. *TOLAK* Asal tolak ? sebab dia bukan darab, Ni sorang makhluk yang rajin bebenau nak amik gambau. Insan yang ajak aku pergi melaka semata nak beli CASTROL. Ya hallow ya hallow. Masa raya ke berapa tah jatuh motor dengan dia ni. Lak sorry ler ! Kalau kau tengok muka dia ni bebetul macam muka sape ? Kau tanya la dia sendiri. haha EIIIITTTTTT... POOOOMM !


Ocop and kecil
Haa, ni la kami punya pengasas. op op op oppa gangnam style ! Kalau pergi memana mesti gelak je kalau dia ni ada. Memacam hal. "Kalau tak kenal maka tak cinta, kalau dah kenal boleh bercinta ! " haha Pepatah usha awek. Ini bukan shila ini shiallll. haha. Cantik rambut awak !

PANGKIN BRO'S
 Tempat lepak. Tempat gaduh. Tempat harok. Tempat kumpul before raya. Tu la pangkin bro. Tempat di mana semuanya bermula. Susah senang bersama. Pangkin ni dulu tade tempat baring tu takde. Sekarang dah ada. Ni aku balik kedah esok pastu bila balik sini balik sesilap dah ada masjid da kat pangkin ni. Senang sikit nak jemaah. Iye ke idok ? haha. Bila dah reramai berkumpul maka tercetus la pangkin bro ni. Siap ada group bai kat FB. PANGKIN BRO'S. Try search. Ada beb. 
Wehhhh ! Cantik rambut TEB

Pangkin bro bukan group untuk bergaduh taw. Tapi kami group kemasyarakatan. Tak caya ? Tengok pic ni


Haaa, ni aktiviti yang kiteorang buat masa pergi hospital hari tu. Kami membantu masyarakat yang hina. Baiknya kami :D

Enough about pangkin bro. Sekarang ni nak ucap kan terima kasih dekat semua yang hadir kan diri ke rumah aku. Thank thank thank thank a lot lot lot of thanks. Sangat happy jumpa kamu semua.I said  Semua okay. I love you all a lot. For me without friend we are nothing. Family is my priority and second is my friend. I don't think i need a girlfriend right now. I'm sicked and tired to be in love. Janji janji palsu yang ke laut. Kata kata manis yang membunuh. Bosan dengan semua tu. Better kita berkawan lagi best. Ramai kawan lagi best,  Before end jom kita menari oppa gangnam style. Op op op ! haha. End. *jejoget oppa gangnam style*




The Past
Home