G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Raya
posted at: Thursday, 16 August 2012 | 12:04 pm | 2 Love! | Your Opinion?



Raya menjelang lagi. Ramadhan bakal meninggalkan kita *muka konon konon sedih, hati gumbira* Dah berapa bulan tak balik rumah. Rindu sama ibu ayah angah ayul jua oman. Haa, kalau boleh sesemua aku nak sebut. Tokwan tok cik... Malam ni balik rumah. Hell yeah ! suka sangatt. Tapi tah bila la sampai tu. Semoga perjalanan pulang ku ini di lindungi dari sebarang kecelakaan. Tahun ni raya, aku rasa mesti tak semeriah tahun tahun lain. Arwah maus pergi terlalu awal meninggalkan kami. Kalau dulu raya dia jela yang bising, Bahagian lapar tapi malu semua bagikan kat dia. Tapi apakan daya, kalau dah di takdirkan dia pergi lebih awal dari kami kami semua. Aku janji benda first aku nak buat bila sampai melaka ialah melawat kau kat kubur. Aku datang melawat kau ye maus. Tunggu aku datang taw.. *kesat kesat air mata* Ehemm, awak awak semua. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya la yer ! Kalau ada tersilap tersalah terkutuk tersepak terpenerajang terkentut terberak tercuri ter ter ter, kalau nak habis kan cerita ter ni memang panjang la ternye. So awak awak semua Maafkan segala TER yang telah saya lakukan ye ! 
End

2 Comments:

Blogger Maii said...

happy raya day bro :)

16 August 2012 at 18:42  
Blogger Hafiz said...

happy raya :D

16 August 2012 at 18:48  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home