G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

taksub sangat
posted at: Monday 2 July 2012 | 12:54 am | 0 Love! | Your Opinion?


Now and then i think of when we were together,
like when you said you were so happy you could die,

Lagu ape ? cer teka wehh. Aku bagi senyuman ikhlas dari hati sebagai hadiah :))) Btw hello semua. Today kecoh kat twitter yang artis bernama TENANG *gelak* okayy serius, Kecoh pasal Artis bernama GOTYE tu dah MATI. Tapi yang peliknya kat twitter je aw. Yang dekat radio diam seribu bahasa. Sikit pun takde mention pasal benda ni. Last last Gotye sebenarnya hidup lagi. Bebudak zaman sekarang bila twitter cakap ini itu mahaupun ape ape dieorang percaya bebulat then sebarkann.. Aishh. TAKSUB!!  Dah la taksub then sebarkan dekat semua orang. Last last salah kau jugak yang malu. Mana letak muka ? Dekat bawah meja ni pun boleh. Semalam aku buatkan belog anis wehh.. Patah tulang aku mengadap blogger. Even takde la susah sangat tapi still penat. So anis aku dah buat blog tok kau nih, jangan nak ngengada abaikan dia kay. Aku taw blog tu ngadu kat aku kau seksa dia, cerca dia, simbah asid kat muka dia *pengaruh tv* 
Menghitung hari untuk pulang ke kedah :')

End here

The Past
Home