G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

New
posted at: Sunday 8 July 2012 | 10:37 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Hello peeps ! *lelambai tangan* today boyot dah balik  BERANANG. Melaka sekarang tinggal aku sara naim mat kaus je yang belum pergi belajau. Lepas ni turn aku. Dah dekat tarikh keramatnya. 10 haribulan ni da gerak ke lifeless place wehh. Before leave this pitty blog. Aku hubah kaler nye jadi kuning. Tuka header and welcome note. Penat mengadap photoshop today weh. Yela lepas ni dah nak terbekalai dah blog ni. Before tinggal terbengkalai biarlah dia nampak cantik dengan newlook dia. Lepas ni

Dah start kene belajar.
Dah start kene hafal. Dah start kene hadap kuiz
Dah start kene ngadap lectDah start kene bangun awal

Tahun ni aku sem 3. So bila jumpa budak sem 1 aku cakap

"Weh nama kau sape ? "
"Weh kau asal pepandang aku ? puih !"
"Weh kau gangster ke hape  ? puih ! "

Ni kalau jumpa lelaki la

"Hai :)"
"Nama siapa ni?"
"Awak kos mana ek? "
"Nak saya hantar ke ? *kelas* "

Dan ini kalau perempuan

End here...

The Past
Home