G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Mini project..
posted at: Monday 30 July 2012 | 10:20 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Well hello everybody ! Long time no see. Kesian ini blog dah berhabuk kabuk dahh.. Fuhhhhh ~ *tiuphabuk* Today MC VERSUS MALAYSIA. Ofkoz la Mc akan menang. Mustahil Malaysia boleh menang. I repeat ! M U S T A H I L. Kalau menang aku give up jadi penyokong bola. Tukar ke sukan renang pulak.
Firstly nak cakap, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN. Even lambat sepuluh hari tapi still nak ucap kat korang semua. 

Ni, aku nak cerita pasal seorang kawan, Her name. Haaa, nampak tak, aku guna "HER" ofkoz la dia wanita. Start With Capital A end with Capital A also cube teka apa nama dia ? Ayam seramA maybe. Biarlah rahsia kan dia. Just nak cerita pasal dia ja. Sejak akhir awal ni aku sering mengeTEXT dia. Tak tahu kenapa macam best je always text dia. Kalau jadi pape pun text dia. She is kind but cruel. Dia panggil aku kerbau bai ! Mana boleh tahan, So aku panggil dia kambing. Aishh, kami berkait dengan binatang. Okayy sorry bukan kami tapi dia sorang je. To be honest dalam phone aku sekarang nama dia je paling atas, 2386 mesej semua sekali. Dia ni gangster. Kacak dan hensem. Best kawan dengan dia wehh. *Taip tanpa lihat keyboard* Sekarang bila nak menaip aku mesti teringat puan asmida cakap " JANGAN PANDANG KEYBOARD TU BILA MENAIP OKAY ! " fuhh, takut. Seram sejuk jadinya diri ini. 

After ramadhan My lect akan buat satu mini projek yang agak mencabar. Aku di kehendaki menjaga sebuah pasar tani pagi di area bustand kulim. Bukan menjaga sebenarnya tapi menyatat segala untung rugi kedai tersebut. Jadi akauntan sementara la kat situ SELAMA SEBULAN. My goodnes ! Sangat mencabar pabila lect cakap kami dikehendaki membentangkan hasil kerja kami di DEWAN MUADZAM. Siap nak panggil surat khabar sinar lagi weh. Malu malu dan maluuuuu sangatt ! Semua kelas akaunting SEM 3 akan terlibat. Aishh, tak tahu la apa nasib aku nanti wehh.

Sem 3 sangat mencabar. Aku di tukar ke kelas yang aku tak berapa nak kenal bebudaknya. Aish, sorang sorang di kelas baru dengan budak baru. Takde la baru sangat tapi kan, aku tak berapa ngam denga bebudak tu. Jika hati tidak ngam bagaimana nak belajar dengan sempurna ? Hmmm, ayah cakap sem ni kene 3 pointer ke atas. Okay father ! I will show you that your son is not setupid like cow. 

Lagu belog ni is my CRT for my phone. Enjoy. Thanks for reading smile smile smile :)

The Past
Home