G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Kulim oh kulim
posted at: Sunday 8 July 2012 | 5:35 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Cha cha ! oh cha cha.. *jejoget* lelompat* Sangat mengENJOYkan diri bila dengau lagu nih :D


Semalam tengok cerita AMAZING SPIDERMAN. Sangat lah amazing. Tapi jalan cerita nya sangat lembab and dah taw apa jadi sebab dah tengok spider satu until tiga. Takde lah amzing sangat. Tapi Gwen stacy atau lebih di kenali sebagai Emma stone sangat omel dalam cerita, so kesimpulannya cerita ini sangat amazing. Okayy, after a great greater greatest day semalam today aku kene kekemas barang untuk balik ke KULIM. Hell no aku suka balik sana. Sangat sadis wehh. Semua dah tanya bila aku nak balik KULIM. Mereka semua dah sampai sana. Adoiyai aku memang always stock stock balik lambat. Dah la lambat lepas tu balik seorang diri. Sedih sikit la. Weh today nenek aku dah nak kene operate mata. So doakan kesihatan beliau. Iwish my grandma will be fine, amin~ Tiket 10 haribulan. Malam punya tiket. So sadis weh. Okayy Hafiz dah besar and perlu belajar hidup beli kari.

End here







The Past
Home