G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Nasihat seorang kawan..
posted at: Saturday 9 June 2012 | 9:48 am | 0 Love! | Your Opinion?


Morning peeps ! Today takde nak update ape sangat just nak kasik dengar lagu JB baru. Rengok dekat playlist and the choose number ONE. I'm sorry but number thirteen cannot be play.


Last day hang dengan die orang :'( Sedih. Bye KECIK Bye RAES Bye EMI. Korang belajar sesungguh kay ! Raes selalu cakap "MANUSIA HANYA MENGGUNAKAN OTAK MEREKA MASA EXAM JE" memulakan aku BANGKANG ! Then bila fikir sejenak di bawah lampu minyak masak -,-'' aku admit ape yang RAES cakap. Betullah weh, kita ni guna akal kita 100% percent masa exam exam penting je. After Raes cakap macam tu kan. Aku cuba belajar guna otak ni. Sedaya upaya. Kalau nak cakap aku bodoh pun tak menagapa beb :) Sebab hari tu aku tanya Raes aku ni BODOH ke ? Dia cakap tak :) So i believe in every word what he said. 

End of story.... .. 


The Past
Home