G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Kenapa ?
posted at: Wednesday 27 June 2012 | 1:35 am | 0 Love! | Your Opinion?


Hello peeps
 " Today i don't feel like doin' anything. I just wanna lay in my bed" **nyanyi* Sebenarnya nak cakap pasal something ni. Cuti aku dah nak habis. Sayu rasanya hati ni nak balik ke KEDAH. Aku start daftar 10 haribulan. Tarikh tu sangat la penting. Nenek aku operate masa tu. Mata dia dah rosak. Kanta da rosak. Dokter nak tuka kanta mata nenek tu. Mahal jugak harga dia. Masa nenek operate tu aku dah berada di kedah mehh. Sadisnya hidup sebagai seorang pelajar. Get Well Soon okayy grandma ! 


Ehem, korang dah baca post ni  >click here<  Sebenarnya memula Bell kawan lama, dia buat post pasal future husband dia. So aku pun macam nak lawan la apa yang dia buat. Sekarang paham kan ? Bukannya kerana aku sudah ada CALON ISTERI yaa. I'm still single.Sebenarnya sekarang ni ada masalah dengan perasaan. *START FROM HERE BELOG MENJADI JIWANG ANDA BELUM TERLAMBAT UNTUK EXIT* Kalau kita ada kawan baik kan. Berlainan jantina, kita mesti selalu kongsi masalah dengan dia kan ? Bila ada masalah dengan awek or skandal or apa apa mesti kongsi dengan dia. Itu guna kawan baik kan ? Tapi kenapa kita boleh jeles dengan kawan baik kita ekk ? Miss bestfriend had a small chit chat with her old friend. Ofkoz la lelaki kan, and dia guna SAYA AWAK jugak. Oh suddenly terbakau bakau hati ni a. Thats mean saya jeles. Dan persoalannya kenapa boleh timbul rasa jeles ? Kenapa dan mengapa ? Ini persoalan yang pertama. Tapi yang bestnya dia pun jeles bila aku rapat dengan perempuan :D.


Persoalan kedua
Kami kawan baik dah lama. Nothing happen. Tak pernah terfikir nak suka satu sama lain pun. Yeah dulu aku selalu cerita pasal "Women problem" dekat dia. Dia takde pun nak rasa apa apa. Berapa kali dah tukar tukar pasangan . Semua benda cerita lahh kat die. Tapi baru baru ni. Aku mula rasa lain. Oh god bolehkah kawan baik suka satu sama lain ? This is critical for me now.  Tu laa aku ni senang sangat suka kat orang. Aku ni dah suka dekat dia ke ? Ye memang la kami selalu cakap Iloveyou. Dari dulu lagi. Nothing je. Macam kawan sayang seorang kawan. Tapi hehe, aku rasa segan nak cakap Iloveyou dah. Kalau dia tak cakap apa apa. Aku pun tak cakap la that four magic word.Persoalannya boleh ke kawan baik sayang lebih daripada kawan nih ?


Before end this entry, nak cakap lagu belog ni aku sangat menyukainya. Sangat rilek dan aku rasa TENANG mendengar lagu ni wehh. Back to the post yang aku tulis ni kan. Aku rasa maybe sebab aku takda awek sekarang ni. Siang tadi Kebabian adik aku menyerlah bila dia tanya soklan "ALONG KAU BILA NAK ADA AWEK ? " Kaki makan dia. Biawak komodo punya adik ! Tapi betul la. Dah lama jugak single mingle. Rasa bebas dan ohsem. Tapi sudah mula rasa SUNYI. Pernah rasa sunyi ? Bila kita rasa sangat Happy dan tak tahu nak kongsi dengan siapa. Bila kita rasa sangat sakit dan tak tahu nak mengadu kat siapa ? Kita bosan menunggu makanan di kedai makan dan kita tak tahhu nak text siapa. Nak Supersaver dengan siapa di malam hari. Kalau setipa soalan ni di jawab dengan jawapan IBU BAPA. Bagi aku orang tu sangat hipokrit...

End of story..

The Past
Home