G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Kebenaran ni, bukan memain
posted at: Monday 25 June 2012 | 12:52 am | 0 Love! | Your Opinion?


Hello peeps ! *waving hand* Today pergi Dp keseorangan. Jalan keseorangan. ohhmaiigad, ramai kot nak culik aku today *perasan* Betul lahh aku tak tipu, aku tahu la aku ni COMEL *perasan lagi* Bukan comel je KACAK *penipu besar* Enough about kehebatan aku *gelak besar* Sekarang nak cerita pasal movie yang aku tengok cerita HAFIZ TENANG THE VAMPIRE HUNTER *menipu lagi* Actually tajuk dia Abraham Lincoln yang depan dia. Saja letak nama pelakon extra sebagai tajuk cerita. Tapi still Hafiz Tenang tu pelakon utama *pam pum*


Aku suka part ni."i hated my mother was taken away"  "i hated i was to afraid" "i hate that i was to small" *you failed, to protect her and it was you who lets her DIE* and then poom ! That tree goboh. Goboh pun boleh kan ? haha. After godboh kawan dia cakap  Power come not from  hate but from truth. Err, aku hafal semua apa yang dia cakap. Kenapa ? Sebab aku yang berlakon aku tahu la. Gurau jer. Bila part ni tak tahu kenapa aku meremang bulu roma. Cerita ni sangat best bagi aku :) Next Fana kita dah baca belog awak sebenarnya :) pasal post tu. Hoho, saja bebuat tak tahu. 

End of story...




The Past
Home