G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Kebabian apakah ini ?
posted at: Thursday 7 June 2012 | 2:57 am | 2 Love! | Your Opinion?


if i was your boyfie i will never let you go,
i can take you place you never been before
baby take a chance or you 'll never ever know
I got money in my hand that i'd really like to blow

Hello peeps ! Kalau bernasib baik korang masuk ini belog dapat la denga lagu ni. Banyak sangat letak lagu. Semua bergantung pada nasib. Nasib ni kekadang baik and sometime bad dia macam harem ~. Cuti sem kali ni aku penuhi aktiviti dengan tengok drama korean. Selain tengok drama aku jugak baca buku sejarah *tipu je. Aku jugak ada hafal sedikit formula akaun *ini lagi tipu. Today kan kaki kene paip moto tu. DAMMIT kaki dah ada cop halal dari motor emi. Thanks to him ! :)

hint

Cuba teka aku kat mana ? Pic kat atas ni hint. Kalau dapat teka. *selok kocek* Haa, ni ada enam posen. Hadiah untuk winner. 3... 2... 1... Okay masa da tamat Jawapan sebenar nye aku kat dalam library baca buku sejarah *penipu. Kan nampak macam lori tu. Lokasi sebenar aku ialah di belakang sebuah lori bersama EMI, RAES DAN KAWAN RAES. Emi ajak kami kerja. Dia cakap job yang senang je. Sekali sampai di lokasi. Semua orang dalam kereta speechless wehh. Sumpah tak bermaya. *krek krek krek* bunyi cengkerik sakit perut. Sekali kita dah mulakan kita jugak yang kene habis kan benda tu. So nak tanak sebab kami da putus kan untuk kerja. Kami habis kan jugak kerja part time tu :) Dengan semangat yang ada, kami berjaya mengangkat LIMA PULUH platform masuk ke dalam lori dan MENURUN KAN semula LIMA PULUH PLATFORM tu dan MENYUSUN semula di tapak. Nampak kan kerjanya. Semua di CAPSLOCKkan. Kebabian apakah ini ? Gaji dapat empat puluh ringgit je. Tapi duit tu tak berapa kisah sangat. Pengalaman yang kami dapat untuk hari tu sangat bermakna. Peluh jantan aku keluar dengan banyak sekali. Bukan sekali sebenarnye. berkali kali. PLATFORM kot.


Ini la orang nye. Raes dan jugak kawan raes. Kami berempat berhempas pulas berkerja demi member makan anak anak dirumah. Alhamdulillah gaji yang kami dapat berbaloi. Dapat lah anak anak makan mewah sedikit. Duit lebih bolehlah beli pakaian isteri kami yang semakin lusuh *semua ni cerita tipu. 

  End of story...

2 Comments:

Blogger unknownname said...

dah lama tak singgah sini untuk berbulan2 lamanya... but now...singgah semula.. :)

9 June 2012 at 04:05  
Blogger Hafiz said...

hai lysa :) sorry i dont have credit to reply your text

9 June 2012 at 09:03  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home