G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Just for fun
posted at: Friday 29 June 2012 | 1:10 am | 0 Love! | Your Opinion?


Budak zaman sekarang perangai pelik ,
orang kata buruk dia pandang semua cantik tak serik,
mana pergi rasa segan ?
kalau tak kat orang kurang kurang pun kat tuhan

Today layan lagu ni. Yaa, ni lagu lama tapi lirik dia best. TEKAN NI  untuk dengar lagu budak zaman sekarang. Saing saing lagu MINAH TUDUNG. Pernah dengar takk ? Aish lu mana tempat lahir mat ? Semua tak tahu *marah*

*Kisah mengarut tenang akan bermula disini sila exit before korang busan*

Wahai isteri ku Bell  aku dah baca belog kau. Kau memang seorang yang penghabis harta aku. Dan kepada madu ku Hanis harap kita akan okay selepas ini. Korang dah tahu rahsia aku kan ? Aku sebenarnya wanita. Kalau drama indon mesti muka aku sedang di zoom  then ada lagu background kat belakang. *Gelak* Wehh, korang dua orang ni kan sampai bila nak main kahwin kahwin ? Hoho, Aku takut pakwe hanis marah. Kalau bell aku tak kisah sangat ^ ^.

Dear awak,
Satu satunya wanita yang saya panggil dengan gelaran "AWAK" yes you,. Please promise me this things. If you feel that you are not okay, can you please dont say okay. And if you are hurt please don't say that you are fine. If you angry with something please dont say that you are not angry. Awak please lah, jadi kan kejujuran tu satu benda yang awak pegang everyday. If you hate me just say you hate me, and if you love me just say you love me #ehh ? haha..

Sincerely,
hafiz yang kacak lagi bergaya

End of story..







The Past
Home