G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

I hate this feeling..
posted at: Monday 18 June 2012 | 12:20 am | 0 Love! | Your Opinion?


BACA BELOG INI DENGAN LAGU NUMBER 4 KAYY.
*sigh* Hello peeps *takde semangat * Kalau seorang manusia tu mula ada  timbul perasaan jeles tu means kita suka dia ea ? Ohhh maii gad. I should neglect this feeling ! Okayy neglect macam pelik bunyi, Kita guna avoid okayy. She is my bestfriend. She had a new boyfie. Me sebagai kawan baik dia. Sepatutnya happy. Tapi kenapa aku reply whatsapp dia murung ek ? We ended our conversation with Iloveyouword. Everytime in LINE or WHATSAPP or TEXTING. Aku mengadu dekat anis. And she said maybe aku ni takut kehilangan dia. You know what i mean ? Hmmph, maybe lepas dia dah berpakwa tu dia akan lebih ke pakwa dia. Maybe pakwa dia tak bagi kawan dengan aku. Or maybe dia lupakan aku. In my life, she is first girl yang aku guna Saya Awak. Tak tipu wehh, aku tak guna saya awak kat memana perempuan lain. Yang lain aku pakai aku kau je. Seriusly macam bercampur baur la feeling ni. My name is Tenang. And me as a Tenang cannot sad sad. Tenang mus cool cool always *oh mai english*
Dear bestfriend,
I am really sorry kalau saya ada perasaan suka kat awak. Awak patut mula membenci saya okayy. Semoga awak berbahagia dengan AMAD awak. Saya doakan untuk awak. FM you must be yourself always. Always kaayy. i will try my best not to Whatsapp you, Not to Line you, not to CALL you neither text you.
Sincerely,
Hafiz your bestfriend soon who will just become friend only.

*I hate this feeling. Damn it hurt. *

End of story

The Past
Home