G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Hancur musnah...
posted at: Monday 11 June 2012 | 9:38 am | 0 Love! | Your Opinion?


Hello peeps ! Morning wehh. Today bangun awal sebab kene jadi bibik. Tongkang pecah ni *bilik aku* Akan ku ubah jadi tempat paling bersih *penipu* Nak cakap ni, Semalam kan... Semalam cakap macam ni kat mak " Mak kalau along nak pakai braces boleh ? " Mak aku berkerut kerut muka.. Tapi tade la berkerut sangat kann,, After a few second *muka rilek* " Along tak boleh pakai braces" *sambung buat kerja* Aku pergi pulak menyendeng kat ayah. *Suara manja* " Ayahh orang nak pakai braces boleh ? " Ayah buat muka sama macam makk. berkerut kerut sana sini. Then bagi jawapan yang sama dengan mak -,-'' Harapan nak pakai braces hancur musnah remuk berkecai.

End of story...

The Past
Home