G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

*BIG BIG SIGH*
posted at: Saturday 30 June 2012 | 12:47 am | 0 Love! | Your Opinion?


Your eyes are wonderfulYour smile is tooYour laugh's contagious
And your heart is true
There's beauty in your touch



Selalu sangat dengar lagu ni. Bagiku lagu ni sadis and have a nice lyrics. 

Hello peeps , gua sudah mau sambung belajar beb. Tapi nenek nak kene operate 8 until 10 ni. Oh my grandma is sick. Sadiss. 


Acaner kau boleh dapat nama tenang kalau kau tak boleh tenang kan diri sendiri ?


kita manusia dikurniakan pelbagai perasaan, sedih, marah and gembira. So enjoy your life


Jawapan kepada soalan kenapa manusia sedih ? Kalau ada soalan yang aku macam nak tanya aku selalu tanya ANIS. Dia sangat hebat dalam bebenda menjawab ni. Yaaa, i admit yang sometime aku lembat macam siput jugak. *sengih* Dia baik wehh sebenarnya, just kepala dia macam tak betul maybe kesan accident maybe. Kalau aku nak kata kata hebat aku suka tanya dia nihh. Okayy aku tak tahu nak tag link " effbie " or ape. So better aku tak tunjuk anis ni siapa. Readers you wanna know who is ANIS ni ? pergi cari cermin snow white sekarang and tanya siapa paling comel kat dunia ni. Nanti Cermin ajaib tu tunjuk muka anis wehh. Ini kerana anis sering mengatakan dirinya comel *ayat dewan pustakaq baq ang*
Enough pasal anis

*Sila keluar dari belog kerana ini cerita mengarut tentang TENANG*

"Wewiitt tenang ramai crush" "Tenang ramai gurl suka" " Tenang awek satu kau ramaikan ? " Tenang hensem " *yang last ni tipu semata*

Tak kira la friend ke sahabat ke kawan ke selalu sangat cakap macam ni. Err, okay admit aku ramaii kawan perempuan tapi just at twitter okayy. Yes aku selalu tweet dengan budak ni, budak tu, budak sana, budak sinun. Tapi twitter just twitter okayy. Cuba check phone aku. Sunyi pekak beb. Mana ada text. Pagi oked whatsapp. Just lagu. Tak lebih. Syeira kekacau aku pepagi hantar whatsapp bebanyak and call viber semata tak nak bagi aku tidur. Tapi itu je. Then takde apa dah. Kekadang whatsapp badak pastu kawan dia mai. Nampak macam ramai gile perempuan dalam hidup aku kan ? Macam ramai je yang care pasal aku kann ? PUIHH ! hidup aku sikit lebih kurang je macam penipu. Kenapa aku cakap macam tu ? Sebab aku layan dia ni macam ni layan dia tu macam tu. Ehh apa jembit aku buat tahh la. Kekadang rasa diri ni macam BODOH . Adakah ini di gelar sebagai friendly ? Or better we call it stupid ? Aku pun tak tahu. Okay aku nak cakap aku ni peramah tapi asal semua nya perempuan ? Errr. Aku sendiri tak tahu. Macam yang aku cakap. Aku senang dapat kawan dan senang sangat hilang kawan. Aku tak nak jadi macam ni. Tapi kalau kita tak bertegur siapa orang gelar kita sombong. Wehh kalau betul aku ramai perempuan aku tak kan rasa sedih weh. Or senang cerita aku tak selalu rasa sunyi. Hidup aku nampak macam seorang perawan yang penuh dengan wanita. But the fact is im a lonely boy who need a girl who can hear all his story. i dont want a lover but more to bestfriend yang boleh dengar cerita kita. Yess that kind of person yang aku nak. Yes memang aku dah ada bestfriend yang bernama Fana. But bebaru ni macam ada konflik kan. So nak sharing pun susah. Yeah dia pun bukan nya sharing sangat dengan aku. This is fact. 

Hear my story, laugh with me, cry with me, 

Benda macam ni je pun yang aku nak. Bukannya aku nak kekasih yang tak dianggap. Haa, kan dah menyanyi. Suara aku dah la sama macam ANDHIKA muka pulak hensem macam Bradpitt. Thats all my story. 


end here..




The Past
Home