G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Belog berwajah baru..
posted at: Thursday 28 June 2012 | 6:23 pm | 0 Love! | Your Opinion?


"SELAMAT DATANG TERIMA KASIH DATANG" korang tahu tak kenapa aku highlight ayat selamat datang tu ? Tekan ni ayat belakang tang tang macam nak kene tangan je :). Ehemm, korang nampak tak perbezaan belog aku ? Ohyeahh ohyeahh *dancing* Thanks to TEDDY sebab banyak membantu. Kalaau bukan sebab dia, aku ni nothing dalam dunia blog. Kawan twitter aku nama dia FARAH KICAP cakap suruh pakai blogskin je. At first aku macam " ergh, susah anat nak pakai skin " Tapi bila dah belajar, and teddy dah pernah buat skin blogg ni. Aku sambung jela. Even tak seberapa, tapi okayy la belogg ni. Since after zuhur until petang aku mengadap depan lappy buat belog ni. Puas hati mehh ! Before end this entry korang tekan ni

 *Tolong tekan link yang diberi kay. Rugi tak tekan*  *link di highlight warna biru*

end of story.. :)

The Past
Home