G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

yang ni tak cool okayy !
posted at: Saturday 26 May 2012 | 9:02 am | 0 Love! | Your Opinion?


 Morning peeps ! Awal kot bangun today :) Tade la awal sangat tapi bila TENANG bangun awal. Boleh la jadi bahan tok borak. Sebab ? Emm. Sebab biasa after subuh aku tidur. 8.39 AM ni mengikut jam TENANG ialah malam. Enough pasal timing yang mengarut ni. Wei, nak tawuk something tak ? Aku kan. Aku DEMAM :') Kalau aku tak keluar semalam. CONFIRM tak demam. CONFIRM OKAY ! Semalam pergi tengok MIB 3  *orangbelanja. Ohsem wei ! Cerita tu boleh tahan best a. Yang tak best nye badan rasa tak sedap je a. HANG OUT MASA SELSEMA MEMANG TAK COOL OKAYY ! -,-'' After this, kalau dari pagi da tak sehat jangan gegatal keluar ! Okayy aku memang degil. Aku seorang yang degil. Hidung aku pulak seorang yang sensitip. Semalam aku keluar survey kasut futsal. Hidung ni tak berhenti menangis *selsema* Seharian dia menangis. Non-stop mat ! Aku pun da macam orang hisap gam da. Semua berkuakk la beb. Tade la kuak nauu *sayaanakkmelaka* Semalam aku belajar something. "ORANG YANG BAIK DENGAN KITA DI FACEBOOK, TWITTER, WHATSAPP, OR WHAT EVER LAMAN SOCIAL LAIN. TAK SEMESTINYA AKAN BAIK DENGAN KITA BILA BERJUMPA" Semalam keluar dengan daniel. Then after beli tiket wayang masa turun bawah, terserempak dengan kawan ni aw. Dia dengan pakwa dia and dengan kawan kawan dia yang ramai. First aku tak perasan dia. Tapi daniel cakap macam kenal aw. Bila aku pandang sesemua kerabat yang dia bawak muka garang gila beb. Menyeramkan -,-''  Before end nak cakap yang FACEBOOK da deactip taww :) Yang aktif pencicit biru jee *Twitter*. @hafiztenang. End..

-Sometimes when it's broken it's really broken. No point in trying to fix it. Just let it go.- *life fact

The Past
Home