G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Ugly and pretty
posted at: Wednesday 9 May 2012 | 11:35 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Sekarang main cicit je. Ape ape jadik je. Update kat PENCICIT BIRU.*TWITTER  Seronok gak ada burung biru tu :) Selalu terlalai sampai sembahyang pun late. Terukk da sekarang :(. Kene berubah. Cuti ni jadi penganggur berjaya. Malam langsung tak tidur, Pagi tidur until 3 pii emm. Sangat la ohsem. Today rindu seorang kawan yang pernah satu kerja sehari. To be honest aku suka tengok dia senyum Start with capital F. She kinda cute man ! Every time dia online rasa macam nak tegur tapi segan. Si buruk dan si baik rupa. Si buruk cuba hendak berkawan dengan si baik rupa tapi malu kerana dia buruk. Semua buruk. MUKA PERANGAI TINGKAH LAKU. Semua semua la buruk. Jauh panggang dari api :). Silent is the best way. If i have a chance. I just wanna say Hello :)



The Past
Home