G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Tuesday is .. ..
posted at: Tuesday 22 May 2012 | 1:05 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Today is tuesday. Satu lagi hari yang membosankan :) Apa nak buat today. Makan dah. Tidur da. Main game da. So ? Apa lagi nak buat ? Bodoh. Aah ek bodoh belum buat. Today tuka lagu belog. Semalam da melalak lalak. Today kene la HAPPY sikit. Okayy. Banyak la. HAPPY banyak. Lagu belog baru aku ni best jugak aw.  Yang nyanyi pun style jugak. Nama die CLARA C. Cube teke apa lagu ni ? Kalau dapat teka dapat HADIAH. Duarius ni :) Ramai yang tak tahu apa itu DUARIUS & TIGARIUS. Kalau kita guna serius mean satu. Satu kali je kita serius. Kalau guna Duarius. Mean kita dua kali serius. And lastly Kalau kita TIGA kali serius kita guna TIGARIUS. Takde la susahh sangat nak paham :) Kenapa la lembab sangat nak paham bahasa kampung sekarang ni ? Oh i see, ramai budak sekarang da duduk town. Wei takde kampung tak town tawukk ! Jangan lupa asal usul kau anat ! *anat merupakan singkatan bagi Lakhanat. :) Banyak lagi perkataan yang korang tak tahu. Thats why la saya sayang MELAKA saya ini. Tigarius ni tawuk ! Even pepelik je bahasa dia orang. Tapiiiii, aku suka. Korang kalau tak suka boley la blah hawau ! Kan bahasa aku da mule kahau.  Byebye



The Past
Home