G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Rutin
posted at: Wednesday 23 May 2012 | 1:46 am | 0 Love! | Your Opinion?


Bangun tidur pukul 2 or 3. Tidur pulak after subuh. Bebangun je check phone. Ade meset or whatsapp. Tapi kebiasaannye takde ape *FOREVERALONE.  Gosok gigi then sidai baju. Carik vacum then vacum bilik, ruang tamu. Tengok bilik adik bersepah ke tak. Kalau sepah kemas a. Sampah buang.  Pinggan basuh. Lapar buat jejemput. Then bukak twitter, Log in Facebook. Eh jup nak tahu pasal Facebook ? Orang cakap Facebook merupakan perkataan kedua famous dalam Ejaan Depan F dan belakang K. Agak korang yang famous first apa ? FacebooK F*****K. Kalau yang first confirm la F**K hee. Okay sambung cerita.  Bukak twitter. Bosan alih ke FB then tengok belog. Bukak dubstep. Okay sumpah bosan hidup camni. Thats y i need futsal !  Social need kurang. Lack of social need :D *naimcakap. Aku nak kahwin a. Boring ! Eh aah, oked cakap nak sara hidup aku siang tadikann. Okayy tunggu oked minang aku :D Setel :) end of story



The Past
Home