G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Perubahan.
posted at: Monday 7 May 2012 | 4:30 am | 4 Love! | Your Opinion?



Good Morning ! Four twenty ay em yaw :) Tokley tidow. Semenjak dua menjak ni ada prob untuk tidur. Maybe Insomnia kot.  Perasan apa apa beza tak kat belog ni ? Hmmm.  Tak perasan ke ? Okayy seriously aku tacink ngan kau ! *A few minute later. Okayy da tak mengajuk :) Tengok la belog ni da tuka background. Lagu pun da tukar taww. BELOG SEDIH. POMMMM ! kene cop kat kepala aku ni. Orang cakap aku buat belog sedih wei. Erkk ! Head shoot ! Cedera parah mat ! Yaa, lately asyik post sedih becoz of certain things. Jadi loser kejap.  But i promise to myself tokk takk post sesedih lagii. (^___________^) Tengok ni aku senyum. Yaaa even gigi depan gigi palsu still boley senyum okay.



4 Comments:

Blogger hafiz haslan said...

happy lah kerana dah pulang ke kampung ..aku belum lagi ..haha

7 May 2012 at 07:18  
Blogger Hafiz said...

ape pasal kauu tak balikk lagii wei ?

7 May 2012 at 12:06  
Blogger unknownname said...

biase lah tuh apiz.. be strong my friends :) lysa tumpang gmbira if u're happy ..

7 May 2012 at 12:38  
Blogger Hafiz said...

Lysa datangg melawat belogg apiss laa :D LONG TIME TAK SINGGAH YERKKK !

7 May 2012 at 13:21  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home