G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Gedebuk gedebak ?
posted at: Thursday 31 May 2012 | 3:28 am | 0 Love! | Your Opinion?


Hello peeps ! Mornite. 3 ayy em baru. Mata segar bugar lagi. Tapi mata je la bugar segar. Badan patah keriuk wei :') Kenapa ? Haa, ni yang nak bagi tahu.Today for the first time main ROLLER BLADE. Best ? Jangan tanya aku la. Benda first time tak semua nya akan okayy. Kalau pandai memang best la beb. Sebagai nasihat, kalau nak main better BAWAK BAJU LEBIH because memang akan berpeluh okayy.

 

Okayy ni antara skill yang aku buat today. Macam jatuh kan ? Tapi ni bukan jatuh. Ni orang panggil skill duduk *tak terima hakikat jatuh -,-''. Hmmph ! Yela weii aku jatuhh. Today kalau nak ikut tak sampai seminit aku berdiri. Jalan sikit GEDEBUK ! jalan sikit GEDEBAK ! Gedebuk gedebak je yang aku mampu buat :') So bila orang tanya "TENANG ROLLER BEST ? "  Aku jawab Yeahh not bad, Aku baru first time main da buat skill gedebuk gedebak. Senang je wei *fake smile* Raes bersungguh sungguh cakap, Tenang kalau kau nak main kau kene bawak orang yang da power main coz nanti dia boleh ajar kau :). Manis betul ayat Raes. Raes boleh masuk dalam cerita MANISNYA KENCING INI, kurma abis, kencing pun boleh mat ! Dia ajar aku kejap je. Then tinggal kan aku sorang. Aku keseorangan bertungkus lumus berusaha untuk bangun THEN ! tetiba ada budak kecik lalu. Power seh. Aku tanya die macam mana nak main. Die dengan gigi gongak jawab '' Abang kene selalu datang''  Malu sekejap la aku tadi. Next time aku nak ajak boyot. Even permainan ni sakit tapi aku puas tengok adik aku pandai main. Dia tu bukan selalu keluar rumah. So berbaloi la duit aku bawak dia today :) Aku sakit takpe asalkan adik aku seronok main blade tu. End of story

The Past
Home