G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

:)
posted at: Monday 14 May 2012 | 9:27 am | 0 Love! | Your Opinion?


YESTERDAY
I meet a girls. She kinda short. Hahah pendek !. Dia jugak nampak comel bila senyum. Yesterday is my first time meet her. Me, her, daniel & ocean. Kiteorang tengok movie. AVENGER. Cerita yang memang aku nak tengok sangat sangat. SEMUA orang cakap best. Tapi aku rasa cerita tu tak best. Borak dengan that girl is much better than watch that movie. Lagi best borak dengan budak tu. Buli dia dalam wayang. Avenger yang gempak tu pun jadi tak best bila kau ada. Thats why aku suruh kau balik pukul 8 semalam. Sebab entah bila lagi dapat jumpa kau lagi :) Tak puas tengok kau senyum wei :( Ape pun.Thanks ! Becoz bright my day. A Lot Of Thanks !



The Past
Home