G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Single step
posted at: Saturday 25 February 2012 | 1:12 am | 0 Love! | Your Opinion?



Thanks to Raes sebab bawak aku jenjalan today. Naim, Maus, Sara, Tolak, Afiq, Thanks jugak kat korang sebab datang jejauh sebab nak lepak kat Eye on. Azmeer thanks sebab teman aku shop baju rituu.....
Lepak sudah, sekarang ni tinggal balik je. Sobs, as usual la kan setiap perpisahan mesti ada kesedihan. Orang gila je tak sedih nak tinggal kan Family tercinta. *Ayat kamus taw  Esok mula hidup sebagai warga KULIM. Tempat yang tiada life langsung. Mak selalu cakap "Ingat pengorbanan ini." Dengan perkataan ni la yang buat aku kene kuat semangat :). Orang putih cakap "A JOURNEY START WITH A SINGLE STEP" Dengan single seteepp ni la aku mulakan langkah untuk berjaya. Australia , tempat yang aku nak sambung belajar akaun nanti. Hopefully one day dengan kaki kecik aku ni. Dapat la merasa hidup di perantauan. Amin~
Satu hari nanti aku dah kat Australia kann.. Aku bagi seorang sekor Kanggaru. Kayy... Wish me luck !

The Past
Home