G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

She is mine okay !
posted at: Sunday 5 February 2012 | 11:13 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Hei awok ! lame gilew tak hupdate belog nie. Fuhhh ! Berhabuk kabuk dahh. Miss this belog :D. Today nak kenal kan kat awek aku yang name die IESA. Aku panggil die Iesa. Nama sebenar dia Vanessa Hudgen. Ni awek aku okay ! 



Even die dengan laki lain. Still ! she is mine ! If any of you dare to touch her. I will smile at you. :) Peace yaw :D

Cute nye die senyum kat kite :D
Zac efron ! please dont made that silly face. Tolong lah terima hakikat yang dia milik aku sekarang nie wei.


Today baru dapat tengok cerita nie. SUMPAH OHSEM ! Tak rugi duit aku 15 inggit :)

*Segala pasal entry nie just for fun okay (^   ,   ^)

The Past
Home