G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Perfect Day
posted at: Sunday 12 February 2012 | 7:46 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Today start wif subject akaun yang mampu membuat seseorang gila dalam masa 2 minit. Kenapa ? lect yang membosankan plus dengan pagi yang sepoi sepoi bahasa and the result is TIDUR. Tetapi untuk pertama kali nya aku, Muhammad Hafiz Bin mohd Tuah, pelajar yang tiada basic dalam akaun yang pelik ni. Berjaya buat satu soalan. Yaa, even satu soalan. Tapi bangga kot . Then abis kelas start pulak dengan subject LAW. Subject nie lagi la menyayat hati. Kalau akaun subjek mengantuk. LAW tiga kali mengantuk. Today  ada buat case study.  Kebiasaanya kelas nie mengantuk. But today lain sikit. Dia kasik kes. And the best part is aku berjaya selesaikan. Entah kenapa, today rase perfect sangat. Everything yang aku buat sempurna ja. But awal je ada ONG. Then the perfect moment bermula. First petang ada kelas pukul 5. Tidur. Baju baru sidai. Then hujan. Oke bila start hujan, dah tataw nak pergi kelas macam mana. Motor rosak. Basah basah. Kalau sampai kelas bebasah memang malu la kawan. So stay rumah. Tak makan dari pagi. Then lapar. Rumah tade sapa.  Bertambah ohhsem bila kredit phone tade. Even phone galaxy s tapi kalau tade krdit sama ja taraf die dengan publik phone. Tokley pakai. So ape je yang ada kat rumah ? Kerusi meja dinding helmet kasut. Oh god. Die orang semua keras. Tak sedap untuk di kunyah. Jam pukul 5. Budak rumah tade. Balik pukul 6. Masuk bilik tulis diari. Kot kot mati nanti orang jumpe diari aku. Tahu la jugak ape jadi kat aku ni ha yang terkapai kapai kat rumah sorang, Erkk, jangn le pandang pelik je. Memang ada diari sendiri kan. Aku suka menulis kalau aku tention. So what ? Tak kacau duit korang pun kan ? So chill la dude. Dengan perut yang lapar nie, ape je yang mampu aku buat. Habis kan sisa sisa hidup dengan patung angry bird merah, hitam. putih and patung monyet. Susun buat bulat anda cakap ngan dorang. Yaa, memang macam orang gila. Buhsan kot ! kalau korang kat tempat aku baru la korang paham. After a few minit baru lah aku teringat akan function Phone yang mak belikan tu. Boley online ! Time tu rase nak peluk cium je kat mak. Nasib baik lah die orang adew kat melaka. Mak along balik 17 nie kay ! wait for me. Orang nak ketam. Oke let's continue. Sampai mana tadi ek ? haa, samoai kat phone kan ? Oke phone boley online. So bukak FB update status menimbun. Jadi macam DANIEL kejap :D *sorry ya kecik. Then tergerak pulak nak bukak belog. Yaa, sebab nak carik lagu. Cara carik lagu is dengan berjalan belog. First bukak belog budak yang adew lagu I WISH. ya suka lagu tu but phone nie tade lagu tu. Then bukak blog FANA coz adew lagu Cher lyod Then bukak my belog sebab adew lagu TASHA MANSHAHAR. yeahhh, bukak kuat kuat. Speaker phone limit 15 ja volume. So amik earphone denga kuat kuat. Godeh godeh punya godeh belog aku nie. Ternampak post lepas tu ada komen due kerat. Yaaa, post memang untuk kau. But tak terfikir langsung kau masuk belog aku. And siriesly aku malu. God what i'm doin' right now ? So aku salah eje. Seriedly menimbun malu aku. Adew perbezaan entry yang aku tulis then post kat wall and entry yang tak post kat wall FB. Yang di post biasanya nak mengajing orang or cerita bout my friend. Dalam belog nie menimbun pasal Raes boyot and sorang budak buncit. 3 orang nie je yang selalu nye aku cerita. But yang tak post kat wall FB biasanya untuk luah luah someting like that la. Then orang itu masuk. Sireis malu. Erkk tanak text lagii. Takut. Seram. Hahaha. So hari nie yang mulanya perfect pada permulaannya berrakhir dengan maslah yang menimbun. Today is 12 balik 17 duit tinggal.....  Can i survive for next 5 day ? God please help me ! Berjela jela memanjang aku tulis today sebab siriesly buhsan dok rumah sewa. Di kelilingi jiran yang "HARMONI" End here. Sorry kalau ada salah :D

The Past
Home