G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Kemeleretan
posted at: Tuesday 7 February 2012 | 3:42 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Perempuan berbaju kurung mencuri ? Eh, perlu ke kite terkejut dengan statement ni ? Zaman seakrang yang berbaju kurung pun berzina. So, whats the point kite pelik dan hairan pasal statement yang mengatakan wanita berbaju kurung mencuri ?  Di sini bukan niat nak mengutuk kaum hawa kat luar tu. Tapi benda ni benda betul kan ? Sorry to all women.

Bukan pasal nak cerita today.
Today, Selasa. As usual petang ada koku. Kalau adew koku means aku kene main bola tampar la. Siapa aku dalam kelab bola tampar tu ? Haaa, ni ceq nak habaq. Aku Muhammad Hafiz Bin Mohd Tuah merupakan NAIB PENGERUSI kelab tersebut. Wahhhh ! hebat. Hebat taik. Jadi baruah lect. Boringgggggg ! Apis ambik nie, apis ambik tu, apis ambik. Haha, Act tak pernah buat kerja pun dalam kelab tu. Si bodoh yang bergelar PENGERUSI yang selalu buat kerja. Aku buat apa ?
Lepak, lepak, and lepak
Apeee ? nak cakap aku pemalas ? Korang pk senang ke nak buat kerja aku. Yaa, memang nampak senang. Lepak. one word yang orang kata semua orang boley buat. Hahah, Memang pun sebenarnye. Saje nak tulis pepanjang.As a conclusion kelab ni sumpah bosan :D End of the story.

The Past
Home