G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Heaven
posted at: Friday 17 February 2012 | 10:11 am | 0 Love! | Your Opinion?


Kyaaaa ! Believe it or not. I'm standing infront of heaven. HAHAHA !! Just kidding. Heaven mean Home suweettt home la kawan. Bertolak malam tadi. Naik bus due tingkat. GAYAT KOT !  Memang lena la tidur. Celik mata ja dah sampai Melaka negeri bersejarahh ~ To Fateha Badron "Wei jangan nangis la, muka kau sumpah buruk. Beg kau kalau ada rezeki jumpa la ye. Chill kayy :) " Budak ni hilang beg dia. Masa kat Mc tadi nampak dia jalan sorang macam orang tak betul. Then aku pun mula panggil dia. Dia pandang aku, and terus banjirrrr. Oh god aku da takut and tanya kat dia. Whyy ? and dengan muka sedih dia jawab "Beg aku hilangggg ~ " Aku dengan muka beluurr belurrr macam hangg kejap kepala hottakk ni. Then die terus membanjiri pipi teembam dia dengan air mata. Oh God ! jangan nangis laaaa ! Then borak borak, dia gelak. Aku ni ada bakat nak buat orang gelak and senyum la :D *PUJI DIRI SENDIRI. Today dah ada kat melaka. Sampai melaka pagi tadi, pukul 7 lebih. Sampai melaka ajak mak makan, and i'm the one who paid. Bangga kejap :D. Tapi cuti kali ni tak berapa best. Raes tak balik. Buncit tak balik. Boyot tak balik. So sapa je yang nak lepak dengan aku ekk ? Damn ! Who wanna  accompany to buy a bunch of shirt ? Shopping sorang sama macam tak shopping. Bored like hell ! Raes, Boyot ! AKU SERU KORANG BALIK ! Kan bagus kalau aku ada 6 biji bola dragon ball and seru korang balik KESAN TERLALU BANYAK TENGOK KARTUN :) Sekarang mata sudah mengantuk. Mauu tidurr. Lai lai lai. Good night ! :)

The Past
Home