G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Ackward
posted at: Sunday 12 February 2012 | 12:08 am | 3 Love! | Your Opinion?


Kalau some one tu dah lame gilew aku tak text. Bila nak text even wei kau katne ? or something like Heyy. Bila nak send tu aku takut. Siriesly aku pk banyak kali. Tataw kenapa takut. Tanya lagu lah itu la. Act aku pk sepuluh kali nak hantar text. Tapi benda tu kene send jugak sebab aku nak taw. Tu ja. Sometime rase macam aku nie mengacau kau je wei. Sorry. Tanak buat kau rase ackward . Sorry ! :D

3 Comments:

Blogger zyma said...

Ackward or awkward ? I think it's awkward :)

12 February 2012 at 17:45  
Blogger zyma said...

There's no ackward :) you should correct it.

12 February 2012 at 17:47  
Blogger Hafiz said...

Erkk. poom ! headshot for me

12 February 2012 at 18:43  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home